ÄNTLIGEN!

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gud så gottit tycker jag =) Fast är väldig väldigt tröttis just nu...
Fixat lite snabbt här hemma!
Kokar just nu tjeckisk korv som jag ska äta med tjeckiskt bröd och senap och sedan marssssss... rätt ner i sängen! Ska bli ljuvligt!
Sen upp kl. 12:00 o åka o hämta min älskade familj som jag saknar jätte mycket, vem vet kanske får jag nån mat på vägen eller nåt :)

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Ååh, älskling! Nu har du äntligen semester, vad skönt! För oss alla tre! Vad mysigt vi ska ha det :) Älskar dig, ses snart.

Datum 2008-08-22 Tid 12:36:35
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0