Duktig pojke!

Jaa Philip är sååå fruktansvärt duktig, han gjorde inte en min när han fick sprutan idag i sitt vänstra ben, pappa (jag) var nästan nervösare än han själv :p Han hade så fullt upp med annat :p
Måste erkänna att vi hade en lite speciell syster där idag :p hehe hon var snäppet över flummig :) Fast det var bara gott i henne!

Frida håller på och lagar kassler gryta (heléns recept). Ska bli jätte gott jag är vrålhungrig och känner hur humöret inte är på topp... känner att det dalar lite med tanke på energienivån sjunker *suck*

Ska la ut i trädgården och bila bort den sista asfalten idag med, kan va skönt att bli av med det! Sen får jag nog ringa syrrans sambo och be han komma med sin traktor och plana ut nya uppfarten så att jag kan ringa och beställa småsten!

Funderar på att hinna med och åka till Byggmax med, är lite grejer jag behöver införskaffa!

Nee nu kurrar det värre än någonsin i min stackars mage, fyfasen  va hungrig jag är !!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Bara att jobba på i trädgården & hoppas att maten smakar bra...=) Kram

Datum 2008-08-28 Tid 16:15:35
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0