Far och son mys :)

Jaa lilla plutten somna i min famn medans jag kollade på Simpsons.... ska upp och kolla family guy nu :)
Jag och philip har duschat ihop efter att jag vart ute och förberett för muren, bilningen är klar och jag han gräva en massa innan skyffeln gick av! Så imorgon när vi vart på öppna förskolan eller vad dom kallar det, öppet hus kanske det är :) Hursomhelst får man gå och fika o sjunga och busa med sina barn och skvalra lite om vad som händer här i byn. Jag har aldrig vart med så det ska bli jätte kul! Jag lovar att jag blir den ända pappan med massa tjejer där imorgon *skrat*  Vilket fall efter det ska jag åka och köpa en ny skyffel, är i stort behov av en som ni kanske förstår ;)
Nee nu väntar TVn.
Frida tjatar som vanligt i telefon :p

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Haha ok men jag menade vilken kennel hunden kommer från? Finns väl inte så många Huskyställen i Skåne... eller? :)

Datum 2008-08-29 Tid 14:45:18
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0