Första söndagen hemma på L ä ä ä ä ä nge :D

Och jag njuter, har dock ont i ryggen igen :( Nu har lille sonen somnat för natten med, skönt! Han somna vid rätt tid idag, fast han vakna till och ville ha lite välling nu för en stund sen... jag gjorde iordning och Frida mata... sen somna han i min famn och nu har jag lagt över han till sin säng som jag nybädda igår ;)
Hann faktiskt väldigt långt med hallen idag, längre än vad jag hade räknat med, om man säger såhär, golvet är snart klart ;) Gjorde en liten tabbe, halka på hammaren och trilla så att det blev 2 st rejäla repor så det var bara till att slita upp och lägga nya skivor... jag är väldigt pedant av mig när jag gör grejer hemma förstår ni! Kalla mig dum men jag går bara och stör mig på det annars, om jag vet att jag gjort något fel!

Nee nu ska jag slå mig ner framför TV´n lite, stänga datorn sen gå upp och lägga mig med min älskade och bara njuta av att ha semester, guuud vad jag är värd detta!!! :) Imorgon är det en ny dag med massa jobbande hemma, mys med familjen och en tripp till knalleland på förmiddagen, det är ju löning :) Undra om min sambo vill följa med mig och äta tahimat någon dag med kanske :)

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad gott att läsa att du tänker på henne ochså :-)Hoppas ni får en toppen middag:-) P tog ut mej på överraskninfs middag i fredags och det uppskattades mycket! Ha en riktigt god och mysig semester!

Datum 2008-08-25 Tid 09:37:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24540/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0