Godmorgon eller gokväll? :s

Jaa för min del är det en väldigt bra fråga... vet ju inte vad jag ska kalla mornarna när jag kommer hem och är trött och hungrig. Klev precis över tröskeln in till mitt älskade hem, tvättat händerna och sen satte jag mig ner för att skriva lite här, duktig jag är va? :p

Natten har vart som vanligt dvs MÖRK!!! Lite regn har med fallit... Här hemma är det uppehåll för tillfället

Ska sätta mig ner och varva ner lite med någon mat och med posten som jag hämtat...

Hur ser eran dag ut då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jisses, va aktiv du blivit det senaste ;) Riktigt kul ju!! Kram

Datum 2008-08-20 Tid 12:10:12
URL: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0