Gott att veta att man får sova i en säng i natt :)

Sitter som vanligt och njuter av min ledighet... tiden går lite väl fort bara dock! Skönt som satan att veta att jag slipper åka iväg och jobba ikväll :) Ska bli så skönt att gå upp och lägga sig sen och bara njuta och somna in!

Imorgon ska jag Frida och Philip iväg till BVC, Phillepille ska få sin 1års vaccinationsspruta imorgon, stackarn, men det överlever han för han är lika modig som sin far ;) Sen får vi se vad som händer tänkte kolla med Frida om hon kanske kan med att tänka sig att åka och kolla min syn hos en optiker imorgon efteråt för vill verkligen kunna se igen :p Jobbigt att shisa (hur det stavas) med ögonen hela tiden *suck* Kan inte vara ett dugg bra för mig! Haft lite funderingar på en ögonlaserbehandling med men vettifan om jag vågar :p Men gott hade det vart!
Tror inte jag passar ett dugg i glasögon eller vad tror ni??? Skulle det inte bara se väldigt väldigt konstigt ut????

Sitter och pratar med Lisafisa just nu! Hon vill att vi kommer förbi på en kaffe snart, tyckte det lät som en bra idé. Jag har ju varken träffat L,J eller T sen vi var och bada senast :( Synd att det går så lång tid emellan ibland men ni vet att vi tycker om er ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Liisa

vi gillar er med =) vi får skärpa till oss och träffas oftare helt enkelt -Låter inte det som en bra ide ?

Jag har glasögon och ibörjan så kändes det verkligen jätte ovant och jag trivdes inte alls men nu är det inte så farligt längre och herregud va bra jag såg med glasögion. så lycka till och hoppas du hittar det som passar best på dej.. Kram

Datum 2008-08-27 Tid 21:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0