Lördagskväll

Idag har vi gjort massa trevliga hemligheter :) Mycket mycket trevligt ;) Phillepille har sovit lite ojämt idag dock så han är vaken fortfarande han kmr nog komma i säng vid 22 kan jag tänka mig, vi sitter här på golvet och sjunger en massa :) Jag har fixat MASSA härliga barnvisor till min son :) Piluttavisan, mora träsk osv osv... vi sjunger o dansar och snurrar runt och lägger oss i en hög o skrattar ihop hihi så mysigt!!! :) Lille plutten går ju för fullt sedan 2 veckor cirka om jag nu inte sagt det? Han är såååå... duktig inga problem att resa sig mitt i rummet utan hjälp! Oj oj nu går jungelbokenlåten igån ubidooo jag vill ju va som du måste det dansas lite o sen nana ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en trevlig kväll :)

Datum 2008-08-23 Tid 21:28:57
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0