Nu är jag trött!!!

Hej hej! Var ett tag sen jag skrev något vettigt här, men jag lovar att försöka bli bättre... men för att bli det vill jag verkligen veta först av er om NI tycker att jag ska lägga ner lite energi och skriva här??? Vill höra vad ni tycker?

Hursom.... Natten var relativt jobbig att jobba.... Blev lite fel glömde tillexempel att leverera en pall och lite annat smått o gott på ett ställe i Alingsås... dom hade så jävla mycket dit (pall o stora paket) Så den lilla pallen tänkte jag inte på, gissa om jag blev sur på mig själv när jag kom till Vara och såg att det stod Alingsåsgods kvar på bilen :( Jäjä.... så när jag kom till Viared runt sju i morrse och körtiden var slut gjorde jag en fuling :) Jag sprang o hämta en budbil lasta över pallen och paketen och rivstartade iväg och drog till Alingsås och leverera skiten, på så vis slipper jag någon skit idag med =) Duktig Christopher.... Gissa om det sög att åka förbi sitt eget hus 2 ggr (tur,retur) och veta att man inte kunde gå in o lägga sig....
Vilket fall kom i säng vid halv 10 i morrse.... efter att jag ätit älsklingens köttfärssoppa och börd med ost! Somnade gott, ställde klockan på 18:00 (sovtid ca 8h)... men vaknade 15:00, gick upp stekte lite miniköttbullar med ost o skinka i, 2 majskolvar och makaroner... sen hamna det i min mage :)

Just kommit in i huset igen... vart ute hela eftermiddagen och bilat asvallt, gissa om det är jobbigt? OJA!!! Riktig sketagöra... fast jag kom en bra bit... Joel kom förbi och berömde mig (som vanligt när jag jobbar)  =) Stod där och tjöta lite skit....

Funderar på att slänga mig i duschen och se gå upp och lägga mig lite, vet inte? Tänkte så jag inte är för trött i natt...har ruskigt ont i ryggen med....

Frida och Philip är fortfarande i Svenljunga, får se när dom kommer hem, lite tomt utan dom här hemma :( Hon vill aldrig prata med mig när hon är borta :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0