Nu sussar Philip

ÄNTLIGEN =) Jaa han va jätte grinig nu det sista.... Men det är bara till att stå ut :) Barn har vissa dagar då dom är sådanna.... Hur som helst, han somna fruktansvärt duktigt i min famn... han fick lite till välling först bara! Sen nappisen och sen låg han i mina armar uppe i sängen och snarka! Det är dessa tillfällen som gör en till en stolt pappa!
Älskar att ha min son ingosad i mina armar...
Han lär sig mer och mer för vaje dag, han går ju redan som ni vet... han hittar på en miljon bus! Gömmer fjärrkontrollerna, tar kortet till "boxer" hela tiden :p trycker på tangentbordet och trycker ut mina skivor som sitter i datorn  och gömmer dem ;) Hehe lilla skitunge alltså :) <3

Imorgon ska jag la fortsätta en stund med muren hehe stod ute och svor innan, höjdskillnaderna vill inte som jag vill :p Alltid lite svårt när man inte gjort grejer innan :p Fast dom som känner mig bra vet att jag är väldigt händig och grejar väldigt väldigt mycket på min fritid! Frida får fota lite så kan jag lägga ut lite, så att ni verkligen förstår hur mycket jag håller på :p
Måste åka och hyra en "padda" nu någon dag så man kan platta till dreneringen till muren så att man kan börja stapla, än så länge känns det inte som det händer något när man bara går och mäter :p Men det gör det ju faktiskt... lika så sovrummet som jag håller på med där uppe :p man går och river och reglar upp det är först när gippsskivorna kommer på plats som det syns resultat, menar dom är ganska stora och ljusa så det blir som helt nya frächa väggar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0