Ny timma, ny morgon & ny dag helt enkelt

Har stigit upp med Philip för ett tag sen... blev som vanligt till att byta blöja, snart blir det nog bajjeblöja byte med... Han sitter här på golvet och tuggar på ett kex med sina 4 små bäbitänder :)
Urk idag är det tråkigt väder.... får se vad man har lust att göra! Frida måste in till försäkringskassan och jag måste kolla min syn... kanske skaffa linser? För glasögon passar jag la ändå inte i? Jag vet att jag måste ha något för har fruktansvärd syn på avstånd!

Min mor och farmor pratade om att komma hit lite senare idag och hälsa på i stöket... Pappa kommer nog förbi med tror jag! Fast det blir efter att dom jobbat!

Just nu har plutten lämnat kexet och gått o hämtat en telefon som han håller mot örat istället... Jag funderar på att gå ut i stökiga köket och göra ordning något att äta.... är lite småhungrig, fast har bara ost som pålägg, suck blir lite tråkigt... måste ha något mer :) Är lite kräsen :p

Kommentarer
Postat av: Jessica

lille vän jag har haft körkort i 2 år :P så det är något helt annat! kommer skriva det senare när allt är mer säkert

Datum 2008-08-26 Tid 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0