SåS

Såås nu har jag kommit in i huset igen, duschat och tatt på mig gosiga myskläder! Vart ute och grävt och förberett en del för muren... FYFAN va jobbigt det är att gräva... det är massa sten överallt så det säger bara pang krashh shhhh hela tiden när man slår skyffeln i all småsten! Men men man får stå ut om man vill ha det fint :) Kom en bra bit faktiskt...
Våran förra uppfart är nästintill ett minne blott :) Får se när dom kan komma med makadammet till den nya  :)
Ringde även Borås rör och Sanitet tidigare idag... dom kommer och börjar med sitt arbete nästa onsdag antagligen, ska bli såååå skönt att får pelletsbrännare och grejer :) Fast den sätter dom nog inte in på onsdag, då är det skorstenen som ska byggas och göras om! Det gäller att lägga pengarna på rätt grejer om man vill komma nån vart ;)

Nu tjatar Frida som vanligt i telefon :) Och jag tänkte sätta mig och kolla 2 o 1/2 Men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0