Sitter här o väntar....

Jaa på att klockan ska slå 22:45 så att jag kan dra mig härifån... För min sista natts jobb! Ska bli så gott, känner mig ärligt talat lite slutkörd... är mer än värld semester tycker jag så mycket som jag slitit dom senaste åren och gått igenom! Funderar dock på att åka iväg lite lite tidigare bara för att tvätta lastbilen så att tiden tickar iväg lite fortare... Ni ska se att någontin krånglar idag bara för att det är sista dagen innan jag har mina 2 veckors semseter... Det brukar ju vara så för min del iafall! Idag har inte hänt så mycket, hållt lite koll på OS osså! Även läst om den otäcka olyckan i Spanien :( Lider med alla familjer som drabbats och skickar en ros! Vart ute och bilat massa asvalt idag med... Fy fan va jobbigt det är för hela kroppen, det är ju inte så att det tar några minuter direkt att bila min uppfart... fortfarande en del kvar nu, fast mycket har jag fått väck! Ska fortsätta nu snart igen någon dag... Imorgon när jag kommer från jobbet ska jag sova en 4 timmar eller nåt sen ska jag åka till Svenljunga o hämta familjen *saknar* Sen ska vi in till stan så att Frida kan fixa lite stuff! Sen ska vi till Byggmax och kolla vilka dörrar vi ska slå till på till huset.... Ska fråga Frida om hon kan gå runt o fota lite bilder i och utanför huset med, så ska jag skaffa ett album med huset som det såg ut "då" och "nu" Nee nu orkar jag inte sitta här känner hur värken i ryggen kommer smygandes igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0