Bad Bad baaaaaaaaaaaaaaaaaad

Ushh och fy och skit!!! Inte min vecka än så länge.... varken denna eller förra! Först av vägen fast det är nog veckan dessförinnan om jag tänker efter? Hur som va massa modd och nysnö o halka o det gick ner i diket med Forden på väg till jobbet, men inte värre än att det hände någonting... det gick att dra upp bilen och inte en skråma så hade tur i oturen.... 1 timma försent till jobbet bara!

Sen en vecka senare var det dags igen :( Denna gången med lastbil och hmmm... kunde slutat i tragedi!!! Hade vart i Tibro och lämnat ett litet kuvert på några få gramm..... Sen skulle jag till Tidaholm via Hjo, och i T-korset ut mot 194 (mkt trafikerad väg) Så kände jag redan några hundra meter innan att bromsarna var som borta (full snöstorm 20cm) och det bara gled och gled och gled.... RÄTT ut genom hela T-korset och rätt ner för ett brant dike (stup) Och PANG!!! Sen satt jag där.... Man blir rätt chockad när något sånt händer kan jag tala om satt bara och tittade ut genom rutan på granarna som knappt var en halv meter ifrån :S Då hade jag inte ont för övrigt, helt smärtfritt! Sen börja jag tänka på vad som kunde ha hänt! Tänk om man tatt med sig en bil (från sidan) Då hade den krossats emot det branta diket eller tänkt om en tradare tatt mig i sidan då hade det inte varit mycket kvar.... Ska tillägga att dom kör som dårar på den vägen och bärgningsbilsföraren fick vänta minst 5 min innan han kunde springa över till mig för att se till bilen för att det var så mycket trafik.... Han fick ringa en extra bärgare och 2st poliser så att dom kunde stänga av vägen i alla 3 riktningar....
Medanns vi väntade på polisen började jag slappna av lite då kom nack och ryggkänningarna :(
Det var bara till att dokumentera känningarna till vårdcentralen i Sandared, får hoppas det inte är något allvarligt!

Idag är man spyaförkyld!!! ;( Host och snörvel, fy fan rent ut sagt!!!

Och idag håller vi alla i familjen tummarna för våran underbara mamma!!!

<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, fy, det kan man ju kalla otur.. hoppas att du är ok nu förutom din förkylning..

Krya på dig !

Datum 2008-12-20 Tid 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0