Dan före ett tag och en dopparedag ;p

Nu börjar det kännas att det börjar närma sig jul här hemma, dock är förkylningen fortfarande i full gång och man känner sig orklös!
Har vart och handlat lite idag.. Jag har tänkt att försöka mig på två stycken smarriga sillar för första gången ;) Det blir en med dijon, honung och pepperotssmak mm mm ... :)

Har ni något gott recept får ni gärna kladda ner det här tack!!!

Frida ska snart sätta igång och laga spagetti och köttfärsås, vilket ska bli väldigt gott! Idag har vi äntligen lite kallare här i vårt kära land igen, gott att veta att jag har semester och slipper åka och jobba vid 20:00 ikväll ;p hihi

På FM 09 går det nu otroligt bra. Den 3dje säsongen nu har jag äntligen lyckats ta upp Kinna i Div.1 vilket jag är väldigt stolt över!!! Kan tänka sig att det inte är så många som bryr sig, tror Jennys kille Jim vet vilken bedrift jag gjort ;) hehe

Min älskade lilla Molly har fått 6 små bäbar med :)
Grattis till henne!!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack senast :-)

Ville bara önska hela familjen EN RIKTIGT GOD JUL

Kramar i massor från oss alla tre :-)

Datum 2008-12-21 Tid 21:00:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24540/
Postat av: Anette

God jul i efterskott till dig o familjen med. Och snart ett gott nytt år o en god fortsättning.

Datum 2008-12-28 Tid 10:03:53
URL: http://anettebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0