Firma-fest :)

Tänkte kladda ner lite här idag, har ju inte skrivit på hur länge som helst har haft åt helvete myckat att göra på det senaste om jag ska va ärlig, allt har gjort mig sönderstressad :( Har semester om 5 nätter, och ni anar inte hur gott jag tycker att det kommer till att bli!!! Då hoppas jag på mycket badhus med min sambo och lilla Philip så klart. Senaste 2 veckorna har vi vart i Sandareds badhus 2 ggr ;) En gång bara jag o Philip o en gång hela söta familjen (fredags) :) Det är fruktansvärt avslappnande för närverna!!!

Igår var det firma fest, väldigt trevligt och för en gång skull va jag en av dem som var nyktrast på hela firman! Gott att inte känna av någon bakfylla idag när man ska åka och jobba ett tag innan 20-tiden.
Allt va jätte trevligt god dryck  och mat dock hade jag kunnat äta 4st tallrikar till för jag blev inte mätt :( *suck lite besviken* :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0