GOD JUL

Önskar jag er alla i efterskott! Har inte kunnat skriva här eller på mobilen då jag inte haft tillgång till det under julhelgen! Har vart en sväng i Svenljunga och sen har jag och familjen vart hemma hos mina föräldrar i 3 nätter.... Jag har vart sjuk och spytt och grejer under min största dag julafton så ni kan nog förstå va "glad" jag vart .....
Är fortfarande snorig men hostan börjar avta.... *gott det*
Philip sover för fullt uppe i våran stora säng... han var trött innan stackarn, han har ont i sin lilla mage :( Jag har börjat med att grunda i vårat kök, byta ut dom "ljusgula" luckorna mot antikvita istället... lite färg gör susen för tillfället :) Till nästa år blir det nog nytt köksköp tror jag... Frida börjar ju jobba nu med så det ska sparas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0