Hemma igen

Sitter just nu i mitt älskade kök som dock är fullt utav stök :( Jag är i stort sätt precis hemkommen efter jobbet, för ca en kvart sedan för att vara lite mer exakt! Har stekt potatis och ägg och bacon som jag och Philip har smaskat i oss.... riktigt nyttig frukost idag alltså, men gott ;)
Philip tuggar i sig sista potatisbitarna just nu och sköljer ner med lite mjölk, pappas lille plutt!
Frida ligger i soffan och tittar på tv, hon säger att hon spytt och grejer i natt vilket inte vårdar gott! Är som ni förstår skittrött efter nattens arbete och igår fick jag bara max 5 timmars sömn så sömn behöver jag, men det blir nog till att vara uppe ett tag....
Får la åka iväg och fixa det sista med bilen på verkstaden sen med Philip fast vet inte om jag orkar, sen sa Frida att min systers barn skulle komma hit idag? Hur blir det med det om Frida är sjuk? Hmmmmmm............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0