Målat klart några luckor

Ja nu ska dem bara torka där dom ligger utspridda på golvet i köket.  Gott att ha en sektion av köket färdigt snart då iafall.... Måste åka in till Harald Nyborg och köpa lite sprayfärg, så att jag kan spraya över de guldiga handtagen som satt på luckorna innan... får bli silver eller ljusgrått inte riktigt bestämmt mig, allt blir bättre än de där gula luckorna med guldiga handtag som vi hade innan iafall :p Fast om något år kanske nästa? Så skall vi blåsa ut hela köket från topp till tå och göra om rubb och stubb.,.. nytt golv, tak, belysning nya väggar nya köksluckor och skåp och sen nya vitvaror,fast det sistnämda har vi inte så brått med då vi har ganska nya vitvaror, det äldsta är från 2000... så man ska inte klaga :p Våra tvättmaskiner och så är från 2007 så dom lär stå sig ett tag, knack knack ta i trä :)

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe det verkar så iaf :p mitt har inte heller släppt än. men jag tar hostmedicin nu så det har blivit bättre :)

Datum 2008-12-30 Tid 19:20:39
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0