Näst sista dagen för året

Nu känner jag mig riktigt riktigt smart när jag kom på en såpass bra rubrik eller vad säger ni? :p Hur har era senaste dagar varit? Här har det som sagt vart sjukt hela jävla semestern :( Har iafall tills på söndag på mig innan jag börjar jobba igen...
Men men.... jobba måste man om man vill komma någon vart i livet, alla har ju inte tur och vinner pengar.... :p Inte är det jag iafall som glömt lösa ut lottovinsten på 110miljoner *sshitt pommesfrittes*

Men jag har iafall ett mål nu när jag jobbar (delmål) Vi Har ju all inclusive resa till Egypten i slutet på mars.... uj uj uj gissa om jag ska njuta och sola bringan och dricka goa milkshakes =) Och äta grillat och snorkla en massa massa massa.. längtar som en gris!!! Supernice hotell med vill jag lova!

Frida sitter och spelar Need for speed Undercover på PS3an något jag verkligen kan rekomendera... Philip sover och jag ska snart ut i köket och måla köksluckor igen... det tar sitt lilla tag innan saker och ting blir klart :p Badrummet står lite still idag, min far skulle hjälpt mig att förlänga lite rör och så... fast han har oxå gått och blivit sjuk stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0