25 Februari

LÖNEDAG!!!

Mmm... så gottit det är att bli lite rikare på fickan! ;) Blir så mycket lättare att jobba när man ser lönen varje månad :) Tänk vad pengar har en drivande kraft!
Idag har jag kört lite i Göteborg, Jönköping, Borås mm.... Var la hemma strax efter 17. Haft lite ont i huvudet idag med och kännt mig lite orklös i kroppen, vart såhär ett tag :s Men men det går nog över får vi hoppas!
Var med familjen på ICA Kvantum i Borås och shoppade lite för några timmar sedan, Frida ville så gärna, och jag med för den delen men kände inte riktigt för det fast gav med mig till slut! Blev lite fil, frukostgrejer och massa annat smått och gått, viktiga saker helt enkelt!
Sen hittade jag ALLA avsnitt av Rena Rama Rolf , så köpte alla 4 DVD-Skivor, så nu är jag lite lycklig :)

Imorgon börjar jag vid 7:00, ska köra liten lådis till att börja med, bara dra över med lite pall från EG till ENS sen ska jag upp och ta mig en kaffe och tjata lite skit med the boss..... Sen får vi se vad som dyker upp, antar att jag åker på PNL körningen till Jönköping! Var där senast idag, ligger i Haga industriområde efter långa o branta backen på 40an om det säger er något?

Nee nu ska jag skita i att sitta mer här, ska sätta mig o kolla Seinfelt som börjar 55, kanske ska hinna smaka på min älskades soppa som hon har tillagat här nu ikväll :) duktig har hon allt blivit på att laga mat, så jag är väldigt stolt vill jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad glad jag blir att du är stolt över mig! :) Nu är det bara några få timmar kvar tills jag ska skriva och jag är så nervös så att jag kan nog fanimig bajsa på mig. Haha.
Ses sen älskling. Puss!

Datum 2008-02-26 Tid 09:59:24
URL: http://mammafrida.blogg.se
Postat av: Christopher

Stackarn nästa gång så ;) Glöm inte ringa dit nu idag! Jaa vi ses sen, snyft fast det va ju bara pyttelite :( Älskar dig puss puss snart är vitlöksbaguetterna klara ;) Jag har sett ett PS 3 föresten :)

Datum 2008-02-26 Tid 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0