CE-Dagen, imorgon :S

Ja imorgon skrive r jag upp för CE-kortet, får se hur det går. Inte haft möjlighet till att plugga så mycket pga. av mycket jobb och tid med familjen osv osv... men kanske kanske, jag hoppas självklart iafall!
Mitt halsont kommer återigen krypandes nu lagom till kvällen, och näsan snörvlar :( Jobbiga tider när man mår såhär ;( Men men det blir nog brättre snart igen, får vi hoppas iafall! Vem vet kanske bryter en dundersjukdom ut :s

Idag hmm vad har hänt? Joo har kört lastbil, ovanligt va? :p Haft väldigt mycket att göra, började vid 6 tiden och rodde la i mål runt en halv 5 eller något! Sedan bar det av till lillstugan på söderkulla, för att öva lite dataprover inför imorgon, och nu har jag bänkat mig här lite....
Var meningen att jag skulle träffat älsklingen och lillkotten idag med i Svenljunga, men hade så mycket att göra att det krockade fel med mina vilotider och så. Frida blev jätte jätte arg och självklart blev jag ledsen med tankte på att det inte var mitt fel att det hade felats på företagen jag vart på idag och hämtat.... :(
Men men fick prata lite med henne i telefon idag iafall :) Längtar tills dom kommer hem, jobbigt att inte ha någon att gosa med på kvällen.
Har haft lite kvalitétstid med lille Molly idag. Direkt när jag kom hem gick vi ut o kissade o sånt där.. sen sparkade vi boll för fulla muggar och hon var jätte duktig och kom till mig varje gång när jag ropade! Sen gick vi in i huset, då fick hon mat osv.... Sen tog jag av mig till boxer och ställde mig i badkaret o ropade på hunden :) Mollisen vågade inte hoppa i så jag fick hjälpa henne på traven. Duschade och shamponerade in henne redigt mycket, så imorgon kommer hon va jättegosig i pälsen och lukta gottit! Nu ligger hon och tar igen sig lite :) Hon var faktiskt jätte duktig, inga protester alls!

Nee nu ska jag nog slita mig från datorn, måste få i mig något att äta med ju, var blivit en korv med bröd idag *suck* Verkligen ingen vidare mat för mig som äter värre än en häst när det väl finns någon mat vill säga....
Måste slänga i mig 2 alvedon med känner jag * suck*
Hejjsvejjs!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Det är gulligt att du skriver, om jag ändå kunde få min latmask att sätta sig och skriva gulliga saker! Fortsätt skriv det är roligt att läsa något skrivet av en kille.

Datum 2008-02-06 Tid 21:49:23
URL: http://nikkimamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0