Dan före dan :)

För imorgon är det fredag =)))) 
Idag började jag vid 8a tiden satt och tog mig en kaffe på kontoret i lugn o ro i min ensamhet innan chefen trilla in strax innan halv 9e.... Sen bar det av till Jönköping för att lasta PNL godds till Boråstrakten.... vid 9e tiden... efter det hjälpte jag dom på Jetpak, körde la ut en 10e stopp circus här runt om i Borås... sen var min dag slut! Dvs för 20 min sen typ :p
Nu har jag precis vart ute lite med Molly och ätit köttfärssoppa med 2 mackor som tjejen var snäll o gjorde till mig innan hon åkte, tack tack!
Funderar allvarligt på att åka in till badhuset och simma lite och sånt... var ju iafall ca 2 år sen sist man var där :( hemskt!!!! Jag är jättesugen och tror att hela jag skulle må bra utav lite träning och avkoppling! Va så länge sen... lite bubbelbad o bastu gör nog susen! Nee nu ska jag bara göra mig irodning så får jag åka sen !
Saknar min underbara familj så mycket!
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Din, bara din Frida

Nu ljög du, vi var där förra våren! ;) Vi saknar dig också baby!

Pusspuss

Datum 2008-02-28 Tid 17:57:43
URL: http://mammafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0