F*n Ta Skatteverket!

Mmm... begära pengar sådär, men men bara att betala tillbaka inte mycket mer man kan göra, fast man hade ju kunnat göra betydligt roligare grejer för summan!
Börjar få lite panikångest för jag har ju mitt omprov på CE på tisdag och jag har inte fått rätta proverna att läsa på ännu :( Pluggade ju på körskolan helt i onödan dom där dagarna förra veckan! Dom hade gjort fel så satt o läste o gjorde prover för BE behörig het, tyckte det kändes konstigt att det va så få lastbil med släpfrågor, men det stod ju faktiskt tungt släp som rubrik, så tänkte inte mer på det! Men men så man kan ju säga att 4 poäng ifrån utan o ha läst på ett skit är väldigt väldigt begåvat ändå :)

Annars är man sjuk och jävlig och har ont i hela kroppen :( Vart det ett tag nu! Suck så ska man infinna sig på Landvetter vid 16-tiden idag med, ska lasta lastbilen inför imorgon med Hisingen godds! Tar la en 4 timmar circus... hade hellre tillbrinngat dom här hemma i huset med familjen idag faktiskt... Fast jobba måste man :p

Nee nu ska jag hoppa in i ett varmt bad med Frida, det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0