Go kväll!

Då har snart söndagen med flutit förbi här hemma hos familjen Drotz Savara... Helgen har mestadels bestått av sjukdom och snuvisnuv... Stackars oss!!!!
Vart och jobbat en sväng idag med (ovanligt). Fast det gick smidigt som bara den, var inte så mycket godds! :) Men lite extra pengar är gott i dessa tider, tro mig :) Men nu är jag hemma iafall, ska bli lite myskväll med lite film osså sen vid 21 :) Det är nyttigt att bara ta det lugnt o koppla av ibland med, något jag borde unna mig lite oftare eller?

Idag har stackars stackars älsklingen varit så dålig att hon knappt kunnat stå på benen :( Jag har inte mått mycket bättre jag, men snäll och envis som jag är har jag ändå försökt leva upp till den familjefar jag är :) Har låtit Frida vila medanns jag o lille Phille har hittat på lite bus och sånt :) Vi har bla spelat lite ChampionShip Manager 08 =) Ska tillägga att det är det ända spelet jag spelar och jag älskar det! Tyvärr blir det inte så ofta, är en väldigt upptagen person vet ni :)
Finns vissa människor som många ggr har klagat på det, men tro mig ni kommer inte fatta innan ni själva har växt upp! Man får göra prioriteringar under livets gång... Och jag gör mina efter min familj och mig själv! Hatar folk som begär att det bara är jag som ska höra av mig och köra hit och dit men själva lyfter ni knappt ett finger för att träffa mig! Kallar ni det för vänn?! Så OKAY FINE!!! Jag vet vilka som är mina vänner inget ni behöver sitta och förklara för mig! Jag träffar vem fan jag vill utan att ni ska lägga er i och tro att jag bestämmer, mina riktiga vänner accepterar att jag även kan ha andra vänner, jag är inte ägd av någon!
Såå nu har jag rännsat luften med känner jag tihi :)
Snart fyller Kicki 18 med =) Säger grattis nu fall i fall jag skulle råka glömma på den stora dagen :) Så du inte blir arg menar jag hihi :) Hon skulle kommit och kidnappat min son i helgen, men blev inte så, hon var la rädd för att bli smittad med massa bassilusker ;p

Nee nu ska jag fortsätta med maten... Blir en enkel risotto ikväll bara, ingen större lust med något storkok idag! Vart redig med det annars. Igår blev det tex potatis och kyckling med rotfrukter och spenat :) Och idag gjorde jag baguetter med en nam nam tonfiskröra i :) 

Nu har jag haft blogg i cirkus en vecka eller något (inte riktigt koll), hur tycker ni att det går? Är det sånt här jag ska skriva om tycker ni? 

Hur ser eran vecka ut? :)

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Öööh, lite rättelse där, du är ÄGD utav min älskling ;) Haha, skoja! Jag vet precis vem du menar, och du ska inte bry dig om vad den personen säger/skriver. :) Älskar dig baby!

Datum 2008-02-10 Tid 20:11:44
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

tonfisk , urk på burk :( det kan man inte äta Coffe -poffe :p

Datum 2008-02-10 Tid 22:05:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Kicki

Riktigt kul att läsa din blogg ;) Och jag kommer gärna och kidnappar eran son en annan dag =) Om jag vågar ;) I veckan blir de plugga massa teori, roligt lov eller inte =) Men ska förhoppningsvis bara göra det en gång i mitt liv så varför klagar jag? Sj då, va händer i veckan`?

Datum 2008-02-10 Tid 22:07:25
URL: http://kristinschelin.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

nej fy jag klarar inte av tonfisk , men smaken är som baken =p

Datum 2008-02-10 Tid 23:19:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: fanny

Jag tycker det går jäätte bra med ditt bloggande. jag tcker det är kul att philipspappa skriver blogg också :)
DU och frida verkar passa så bra ihop, så söööta :D

Datum 2008-02-11 Tid 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0