Hjälper lilla Molly att hitta nytt hem idag!

Idag har jag satt ut en annons på lilla Molly! Jag har ställt en hel del krav på köparen! Har hittat en 45 åring som verkar rätt så intressant redan nu.. han har katter och en Volpino i hemmet och går hemma som förtidspansionär. Han bor på landet utanför Tierp och han är ofta ute med husvagnen och fiskar och så nere vid sjön! Så vi hoppas det är en bra person håller på och diskuterar lite med honom nu!
Annars har dagen vart lugn, inte gjort för mycket än så länge... lagade en kycklinggryta men den blev inte allt för go tycker jag, inte i min smak alls! Men men nu har man testat iafall!
Nee nu ska jag fortsätta förhandla lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0