Home alone

Nu har man preicis låtit maten sjuda en stund i magen, blev Fridas köttfärssoppa tillsammans med 2 st vitlöksbaguetter ;) Så nu luktar jag säkert jätte gott från munnen :p Men men vitlök är GOTT =)
Suck Frida och Philip är i Svenlunga nu =( Saknar dom redan, tomt värre utan dem! Hade velat sitta i ett varmt bad med min älskling och bara tjöta skit. Sen  slänga sig i soffan o kramas och titta lite tv och bara slappa, kanske äta något onyttigt! Mmm... saknar saknar saknar :/
Vet inte alls hur länge min familj ska stanna i Svenlunga....Ska bli så skönt när dom kommer hem igen!!!

Nu ska jag springa upp på övervåningen och raka mig lite, känner  mig som en igelkott :p Sen ska jag hoppa ner i ett varmt och avkopplande bad! Fasiken oxå har ingen glass hemma =(


Kommentarer
Postat av: Nikki

Gulligt! Du verkar vara en helrekordelig kille och pappa=) Fortsätt med det!!

Datum 2008-02-26 Tid 23:33:09
URL: http://Nikkimamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0