I love Hjo

Hehe det var rubriken på skylten in till HJO! Vart där och lastat av 4st av systembolagets kassar ifrån Knalleland! :) Stack hemmifrån strax innan 7 i morrse.... Nog pratat om jobbet för idag :p

Håller nog på att bryta ut en förkylning i min stackars kropp, känner mig allmänt hängig och täp i näsan osv osv... *jobbigt* Vart på körskolan och pluggat lite idag med, satt där från kl 16-19:15 (ca) Så man kan nog inte säga att jag legat på latsidan idag heller. Skriver ju upp för CE nu på torsdag så har lite panikångest, inte minst pga. att viruset är på väg att löpa amok! Men förhoppningsvis går det vägen, inte hunnit med att plugga så mycket dock, av förklarliga skäl! Hade en pissig tid då man inte alls mådde bra, funkade inte alls just då var bara en jobbande robbot, det var det ända som funkade i min hjärna då! Varför?! Hmm behöver jag inte gå in på här, många vet nog redan vad jag syftar på.... Sen har det vart en j*vla massa jobbande rent ut sagt, fast det blir go lön för mig och älsklingen då ;)
Hade velat börja spara ihop till en resa med Frida. Bara jag och hon, en vecka i det fria! Kunna uppleva solnedgången i havets brus, äta gott och bara ta hand om varandra! Vi behöver uppleva något sådannt känner jag... Phillepille får stanna hemma den här gången, kära farmor o farfar tar hand om honom om det går vägen :) Philip får vänta tills han blir lite större med att åka utomlands till solen!
Jag har alltid velat åka till Grekland... så får se vad det blir, Frida måste ju med få säga sin åsikt naturligtvis! Skulle kunna tänka mig Turkiet o Marmaris eller hur det stavas?!  Har fått rekomendationer om att det är ruskigt bra mat!image2

Ikväll är man hemma här i Sandhult själv, älsklingen och sonen är i Svenljunga ;( Känns så tomt utan dom, saknar redan den där stunden i soffan tillsammans med Frida när Philip har somnat och det är lugnt i huset och då man känner att man riktigt kan koppla av, fast det är oftast då tyvärr som ögonlocken försöker sluta sig :S
Ska antagligen träffa min lilla sockernöt en sväng imorgon, ska nämligen köra 2 pall till Svenljunga då, silket sammanträffande eller hur ;) Hmm... blir upp tidigt imorgon, startar nog upp lastbilen redan vid 6:00 eller något sånt *gäsp* Hur som helst längtar tills jag får krama om min familj :)

Nu tänkte jag göra mig något att äta för att sen slänga mig i soffan och kika tv en stund innan jag ska nana kudden! Ska slänga i mig 2 alvedon med!

Se youua

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

good luck på torsdag nu ! plugga plugga plugga C!

Datum 2008-02-05 Tid 21:47:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Frida

Duktig kille, nu skriver du bra saker ;) Jag älskar och saknar dig.. PUSS

Datum 2008-02-05 Tid 23:40:09
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0