Jobb, Bäbis, Kärlek & Mat

Jaoo så har min dag sett ut ungefär! Fick en underbar sovmorgon idag, började nog inte föränns efter 10e snåret :) Då körde jag 2 ton till ett ställe i närheten av Hállens i Borås! Sen bar det av till viared för att lasta 7,5 st pall till PNL i Jönköping, detta har typ varit min arbetsdag :p
Så nu här hemma hade Frida lagat mat som dom senaste dagarna när jag kommit hem :) *stolt* :) Sen har jag satt på lite kött som ska stå och puttra i en sisådär 2 timmar! Jätte gott att bara äta med bröd och senap ;) *love it*

Sen har lille Philip och pappa haft lite kvalitétstid idag med :) Vi har busilusat lite och skrattat ihop! Bytt lite blöja och ätit i min famn ;) Lille sötnöten kura in sig i mina armar för att sedan somna! Nu ligger han o nanisar fast nu ropa Frida att han vaknat så måste dra mig hejsvejjs nu blir det gositime :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0