***Måndagskväll***


Hejsan!
Som ni ser har min tjej, fått mig till att skaffa mig en blogg! Hon fick hjälpa mig med det, för det är sällan jag hinner ta tag i sånt själv ;p Så nu är jag nog tvungen att skriva av mig här lite då och då eller?

Hur som helst! Dagen har bestått mestadels av jobb jobb jobb och åter jobb... Så är fruktansvärt glad att dagen håller på att somna in, skönt att kunna koppla av lite med! Kört lite överallt i Göteborg, och jag älskar den staden *not' Men men ibland måste man även göra sånt som man tycker är mindre kul, man drar alltid lärdom utav det! Man får tänka så..... I morgon är det ju en ny dag, lugnare om inte annat :) Tisdagar är i regel väldigt behagliga normalt sätt!  Imorgon ska jag stå utanför "Forum"  kl 07:00!!! Ska lasta av en pall på 400kg för att sedan åka vidare till Borås egna systembolag ute i knalleland, där ska jag va vid 8a tiden. Där ska jag lasta för att sedan köra upp godset till Hjo, sen får vi se vad som händer :p

Min lilla Philip har vart duktig idag, han har vart inne med mammsen i centrala Borås... Där har han fått sin 5 månaders spruta! Pappa blev väldigt stolt då mamma sa att Phille inte gjort en min då han fick sprutan, pappas duktiga pojk!!! Sådan far sådan son eller vad säger man?! ;)
Nu på kvällen har stackarn dock varti lite febrig, så jag har försökt att få han att tänka på annat... just nu ligger han nedanför här och bli vaggad, det tycker den lille skitungen är mysigt :) Ska snart ta upp han i min famn o gosa lite :)

Idag börjar hmm vad heter det nu igen?! Är det American Idol?! :p Hehe shitt the same.... kul är det nog iafall! Iafall om man ska gå efter vad man sett på reklamen ;p

Jaja nog tjatat för idag, hur blev min första blogg då? Värd att läsas? Vad tycker ni att jag ska skriva om? Eller ska jag inte skriva något alls? :p

Kommentarer
Postat av: Frida

DIN BAJS! Du skrev ingenting om mig.. :( Jag tycker att du ska skriva om VÅRAT familjeliv.. :) ÄLSKAR DIG!

Datum 2008-02-04 Tid 20:56:57
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Marie

du ska skriva om MIG christopher!!!!! hahah^^

Datum 2008-02-04 Tid 21:41:03
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Marina

Jag försöker att få min pojkvän att skriva också (:
han skrev en stund sen tröttnade han ^^

Datum 2008-02-05 Tid 10:20:50
URL: http://qute.blogg.se
Postat av: Jenny

Super bra.. =) det va väl värt & läsa.. hehe

Datum 2008-02-05 Tid 19:49:46
URL: http://JennySandmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0