Onsdagskväll

Hej hej! Nu har hela familjen precis kommit hem från Ica Kvantum (Borås bästa affär), Vi shoppade loss lite grejer som vi behöver här hemma! Jag köpte mig lite yogurth och sånt som jag kan ha med mig när jag jobbar, känner att jag ätit alldeles för dåligt på jobbet senaste månaderna! Fast det har vart så mycket så man har inte hafft någon ork! :(
Nu har jag lite grejer som mättar magen lite iafall :) Frida köpte sig lite godis. Och den som köpte mest grejor var nog lilla Phille-Pille :) Han köpte välling som han har tänkt att dricka för första gången nu ikväll, han tycker det är så frustrerande att vakna upp och säga till mamma o pappa att han vill ha mjölkerkättning kl halv 5 på morgonen! Han tycker det är lite pinigt att väcka dom ;) Så nu hoppas han skarpt på att vällingen ska mätta magen hela natten lång :) Han tycker lite synd om pappsen som ska upp tidigt tidigt och jobba och sen jobba minst 1och en 1/2 dagars dagar :( Stackars pappa :p

Nee nu ska jag sätta mig och mata Philip med lite gröt, han ligger här i sin spjällsäng hjämte mig och försöker komunicera med mig :)


image6


Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

hahaha ja , men hmm .. hur lärde jag känns dig ? :p imorn ska jag pussa din son massa!

Datum 2008-02-20 Tid 21:20:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0