Sjukling!

Hej hej och godmorgon! Idag har jag haft sovmorgon, vet inte riktigt när jag börjar! Chefen ska ringa mig när det är dags... Det ända jag vet som händer idag är att ett kök ska köras i eftermiddag till Ulricehamn, hoppas det bara blir det idag! För känner mig inte alls bra, inte det minsta :( Snörrvlig och febrig och bang bang huvudvärk! ;( Lite synd om mig är det faktiskt.....
Inatt sov Phille natten lång (skönt)... Pappa fick en uppskattad sovmorgon. Philip o Frida gick upp med mig kl.08:00 och hela familjen åt fruktos. Vi lite mackor och Philip åt gröt!
Nu sitter han i matstolen här bakom mig och ger ifrån sig massa läten :) Man kan nästan tro att han är en liten tjej ibland :) Så ljus stämma kan han få :p hihi
Annars som sagt vet jag inte vad som händer idag, hoppas på hemma och vila upp mig! Sen kommer ju Marie och henns son hit, och sambo! Hade vart kul att träffa dom med! Va ju faktiskt flera år sen :( Sist va strax innan hon drog till Trollhättan, den svikaren:p

Frida om du läser det här! Fya dig du måste plugga på :p

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

haha :p Men jag kommer ju o hälsar på er nu :) *fniss* o sen om jag får som jag vill så flyttar vi ju tillbaka :)

Datum 2008-02-21 Tid 09:42:39
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0