Snart natti natt!

Jaoo ögonen viker sig åt alla håll, känner mig som en kines nästan :p (ta inte illa upp alla tjingtongar) :) Philip har somnat här i sin säng och jag har suttit och spelat en snabbis! Chamionship Manager såklar! Fast spelade bara 2st matcher med Elfsborg!
BHC leder i detta nu med 4-1, så gott att det går bra för dom :) Har dock inte vart på någon match i år och stöttat dom :( men men det kommer den chansen en dag med :)
Nu tänkte jag värma lite av älsklingens korvstroganoff, är lite hungrig igen! Sen ska jag la ta med lilleman upp så han får lägga sig i sin riktiga säng! Han är så söt när han nanisar :)
Nee nu kommer jag inte på något vettigt att skriva om!
Imorgon vet jag inte hur dagen på jobbet blir, kanske får sovmorgon?! Det ända jag vet som ska göras än så länge är att jag ska köra ett kök någonstanns i Ulricehamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0