Söndag och jobb!

Ska börja med att säga grattis 18år´s dagen :) Va kul att va med er igår en sväng =) Idag har jag vart o hämtat bilen en snabbis hemma hos Kicki! Just nu sitter jag här en snabbis för har varit nere och hälsat lite på min son som nanat hos farmor i natt, han säger att han hade det jätte jätte mysigt :) Han fick bada och somna i farmors famn, sen sov han till kl. 7:00 den lille skitungen :) Ska göra sig till när han inte är hemma hos mamma o pappa... här vaknar han nämligen en gång per natt nu för tiden :p

Nee nu ska jag upp och fixa med vårt sovrumm där uppe, pappsen är här och hjälper mig, så går det lite snabbare :) Lite roligare med för den delen när man är 2st.... Senare ska jag åka upp o lasta lastbilen på Landvetter, 3je söndagen i rad jag jobbar nu!

Läste lite på Fridas lista med, tror nog hon har gjort sönder sina byxor på offentlig platts med :p Sen har hon säkert kissat ner sig av skratt den där sötnöten med :p Tror inte bara att hon vågar erkänna det TIHIHIH ;)

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

du då? jag VET att kissat ner dig på offentlig plats ;p

Datum 2008-02-17 Tid 11:13:10
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0