Söndagen den 24 februari

Guuud vad tiden går fort, det va ju inte länge sen man fick reda på att Frida var gravid menar jag.... Känns som igår ibland, men det var det inte! Nu har jag min snart 6månaders bäbis 1 meter ifrån mig, han ligger och tjatar för sig självt! Sött sött!
Februari alltås? Dagen innan löning och allt?! :) Jaoo det är inte helt fel, synd bara att det är måndag igen imorgon, då får jag vara utan min familj ett tag igen :( Gillar jag inte *saknar ju dom på dagarna när jag jobbar* Tur att jag trivs bra med mitt jobba, annars hade jag aldrig stått ut så långa dagar utan dem!
Idag sov Phille till strax efter 7, varken jag eller Frida var jätte pigga på att gå upp men vad gör man inte för sin lille prins :) Frida tog upp honom ur sin bäbisäng och la honom mellan oss, det första skitungen gjorde var att gapskratta och sen tjata han och tjata och tjata och tjata lite mer :) Allt med ett leénde på läpparna såklart ;) hehe skitunge :)
Sen gjordes det välling och jag matade honom, då somna han sött i min famn, efter ett tag la jag han i sin egen säng, där sov han en stund för att sedan börja tjata o skratta igen ;) Hehe... sen var inte det så kul längre så då blev lille Philip lite ledsen och så fort pappa sjöng blev han tyst, men så fort jag gjorde uppehåll tjöt han till :p hehe skitungen tycker pappa sjunger vackert :p Så han fick mig att skratta rejält!

Såå dagen då! Jaa va händer idag? Inget fint väder alls så det är svårt att riktigt veta vad man ska göra, Frida sover ju fortfarande med :( Hade gärna sett solen och 10 grader varmt, då kunde man åkt ner till Pickesjön eller något och gått ett varv med vagnen eller så, det är mysigt där borta!
Får se om man kanske åker upp en sväng till terminalen senare och backar med trailer?! Eller så kanske man går upp och grejar med sovrummet? Skönt att det har börjat röra på sig där uppe!!!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0