3 st fåglar

Sorry att jag kanske inte skriver här så ofta som ni kanske hoppas, men jag gör det så fort jag får lite tid över och känner för det... väldigt trött vissa dagar och då räcker det för mig att bara ha min underbara familj i närheten av mig, då vill jag inte göra en massa annan tramms....
Kom precis hem från jobbet nu, hade turen att inte ha något godds till varken Tidaholm eller Mullsjö... så vart hemma lite tidigare *gott*
Bytte genast till myskläder och tvättade mig sen sprang jag mer eller mindre upp till sovrummet för att se på mina små tutteduvor och kolla om Philip var vaken såklart, men det var han inte.... Annars hade han fått äta frukost med pappa och mamma hade kunnat sova lite till... Brukar göra så nämligen, bättre med en utvilad Frida *tro mig*
Sprang iafall ner igen och satte in min mat i micron, blev rester från igårkväll, Potatis - torsk & äggsås *MUMMA*
Gillar fisk otroligt mycket, som all annan mat (när det gäller mig). Äter värre än jag vet inte vad!!! Ändå väger jag inte som aaa.... ja hur som ni fattar?
Nu är jag riktigt riktigt trött så tänkte gå o lägga mig,m hoppas på att Frida orkar gå upp sen! Hade vart skönt <3 Bara läsa tidningen på nätet en snabbis nu!

Hej hej :) Och gonatt på er!

Jooo förresten undrar ni om rubriken? Det är antalet fåglar jag krocka med i natt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0