Äntligen lastbil :=)

Nu har äntligen Bosse varit här på våran trädgård med lastbilen och hämtat massa markstenar och dratt upp rötter..... och annat smått och gott, fast han fick dock inte med sig allt fast det hade vi inte räknat med heller men jag är nöjd ändå :) Får se när han dyker upp nästa gång och gör baksidan :)
Frida tjatar om att platta sitt hår och gojjs så har lite svårt att konsentrera mig sitter lite obekvämt med, flyttat min dator och nu står en hylla ivägen som jag stör mig på men det får jag ta och fixa en annan dag :)

Har 2 dagar kvar på jobbet sen är det återigen helg igen, oj oij vad fort veckorna går....

Nästa vecka (söndag) så åker min familj till Svenljunga och hälsar på igen så då får jag tomt hus! Tänkte fixa här hemma och sova lite med såklart... kanske hinner jag med att dra några fiskepass med :) Någon som tycker om att fiska?

Kommentarer
Postat av: FRIDA - Philips mamma

Jag älskar dig <3

Datum 2008-07-23 Tid 16:05:48
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Ida

jag tror du vet vissa som mer än gärna drar iväg en stund med fiskebåten ;) som till och emd har en ny stor båt :)

Datum 2008-08-14 Tid 23:21:25
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0