Duschat

Precis kommit ut ifrån duschen, va verkligen jätte skönt att skölja av sig! Även idag har jag tillbrinngat större delen av min vakna tid utomhus i trädgården... lyft upp sista plattorna och börjat med  att plocka bort slipersen mot gatan... aj aj aj va tungt arbete det är, slipersen sitter fast med armeringsjärn + att den är helt sönderröten.... Va tvungen att gå in nu dels va jag lite sliten men framförallt klarade jag inte av alla knott som kom.... *urk* Jobbigt när man håller på med tunga grejer och dom sätter sig och biter på en....
Idag blev det en simpel middag, korv med bröd bjöds det på här hemma, fick i mig 5 styckna.

Tre timmar kvar tills jag ska vara på landvetter... åker hemmifrån vid 23-tiden... (som vanligt). Sen jobbas det natten lång... sortera på landvetter till ca 01.30-02.00 (normalt) sen bär det iväg... 2 stopp Alingsås, 2 stopp Vara, 2 stopp Falköping, 2 stop Skövde, 1 stop Tidaholm & slutligen 1 stopp i Mullsjö... sen styr jag lastbilen hemmåt över Bottnaryd, Ulricehamn och vidare till Viared... sen är jag lagom pigg och glad :p

Nee nu ska jag sträcka på ryggen tror jag...

Vill ni att jag börjar skriva här igen lite mer? Komentera då gärna och skriv varför och vad ni vill att jag skriver om?!

Mvh: Christopher


Kommentarer
Postat av: Liisa

skriv om allt möjligt som du gör nu. Jag tittar in här så ofta jag hinner, så det är bäst för dej att du skriver oftara..



Datum 2008-07-02 Tid 12:42:48
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0