Husplaner!!!

Idag har vart en hyffsat så lugn dag. Sov 7,5 timmar sen gick jag upp plocka in en maskin med disk och sedan bar det av till min kära mamma och pappa, fyfasiken va långt dom kommit hemma alltså både med pool mm.
Har suttit där och fått mat och diskuterat olika husbyggen för hemmet här hemma :) Alltid lika kul att planera tycker jag.... Finns så mkt både jag o Frida vill göra :)
Sen va jag o handlade lite smågrejer som jag behöver och en pyjamas till Philip :) Han lär ju bli söt i den :)
Just nu sitter jag och förbereder mig för veckans (fram till söndag kväll) sista arbetspass..... Ska bli gott... så skönt att komma hem på morgonen när övriga Sverige åker och jobbar :p och veta att det är helg :D Får se vad som händer i helgen vet inte riktigt....

Har precis ränsat min garderob på massa skit som jag bara har liggandes, tog det värsta, finns säkert lite mer som jag kan ge bort! Skönt att få lite mer plats iafall.... Fyllt en hel påse så :)

Nu ska jag inte göra så värst mycket åker ju om 15-30 minuter.... sen är jag borta härifrån några timmar :p

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Duktigt C, som jag har längtat efter att du ska rensa garderoben! Ska bli spännande och se vad du har gjort mer när jag kommer hem :)

Saknar dig jätte mycket, och älskar dig ännu mer!



Puss, din!

Datum 2008-07-24 Tid 23:36:24
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

- DU är utmanad, kolla in i min blogg!

Datum 2008-08-04 Tid 09:33:02
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0