Spagetti och köttfärsås :)

Håller på o pratar med min kära sambo på MSN samtidigt som jag tillagar den goda maten :) Tänkt ta med mig en matlåda åt Niclas idag, tycker så synd om han när han bara äter utemat, det funkar ju inte i längden... han kommer nog bli väldigt glad :)
Annars har jag typ sovit hela dagen, gick upp för en timma sedan... får se vad man hittar på efter maten är lite småseg idag känner jag så blir nog mest lugnt... Imorgon får jag nog inte sova lika länge, chansar på att Bosse kommer hit med lastbilen och hjälper mig i trädgården då...

Kommentarer
Postat av: CJ

man tröttnar aldrig på spagetti och köttfärsås :)

Datum 2008-07-02 Tid 18:51:56
URL: http://lovelylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0