Taccos kväll :)

Min kära Frida står just i detta nu i köket och tillreder smarrig taccos :) Va länge sen vi åt det här hemma hos familjen Drotz/Savara <3
Philip är med mig och tjatar på som bara den och pillar på allt och lite till :) hehe lille skiten....... Kulji kullji kolli jo så låter han typ just nu :p

Vi har vart hemma och hälsat på mina föräldrar en snabbis, Phille blev lika glad som vanligt när han är där :) Blacky likaså :p Stannade bara en snabbis för vi skulle åka och köpa taccos grejer... Philip ska ju dit imorgon igen då vi ska till Falkenberg på revy.

Sen blev det Ica Maxi, suverän butik måste jag säga :) Ligger på perfekta stället med!!! Gick till den utländska avdelningen för att fynda nya saker :) Gick därifrån med en burk kyckling och en burk tonfiskpastej, får se om det är gott! Annars kan jag varmt rekomendera deras hela inlaggda gurkor *mumms*

Nee nu ska jag sluta skriva blir mysigt idag :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA - Philips mamma

Jag älskar dig <3

Datum 2008-07-14 Tid 11:04:44
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0