Taccos :)

Nu står min älskling i duschen och lille skitungen leker här på golvet hjämte mig... jag har vart uppe i cirka en timma nu, känns skönt att inte sova bort hela fredagen, idag har jag inte heller haft en "viss" F springandes i sovrummet tusentals ggr ;) Så är lite mer utvilad än vanligt....
Lille Philip grep tag i en stor golvlampa i morrse och trillade omkull, blev DUNNS PANG POMMMM....!!! Sen tyst ett tag sen kom skriken, men han klarade sig, blev bara lite rädder, han blev lugn i mammas famn!
Nu när Frida kommer ut från duschen ska vi åka och handla ingredienser till Taccosen är riktigt hungrig!!!
Ikväll ska vi kolla på "Alvin och gänget" som vi köpte häromdagen... den verkar riktigt rolig! Kommer kanske en resention om filmen senare... nu ska jag pysa...

TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0