Ushhh....

Silken dag/ natt... Allting gick jätte bra tills dess att jag lämnat Landvetter! Kom ut på E20 i höjd med Floda, där stod ett rådjur på andra körfältet så jag bromsade och då titta det på mig och gick lugnt in i mitt körfält, hade inte en chans att få stopp på lastbilen... Stackarn :( Hörde hur det small och grejer i flaket av den häftiga inbromsningen, och när jag öppna liften i Alingsås på första stället fick jag en smärre chock, allt låg huller om buller *suck* Bara till att börja sortera o leta efter det som skulle av... Sen flöt det på hyffsat, lite förseningar dock som ni säkert förstår.... Gick bra fram till 1:a stoppet i Skövde, då gick inte liften, helt stendöd och inga säkringar gick att hitta till den (vanligtvis sitter dom under).
Så det var bara till att öppna sidan och börja handlasta allt, alla 100paket och pallar uj uj uj va spring och jobb det var, men men jag löste det iafalll.... tappade en timma minst bara i Skövde... Efter Tidaholm och Mullsjö bar det slutligen av mot Borås igen.... fast inte till Viared, var ju tvungen att åka förbi Borås Hydralik på getängsvägen, där fixade dom liften! Sen bar det av till Viared för att lasta av alla returet... va hemma strax innan 10 i huset.... Trött som bara den! Men kunde inte gå o lägga mig för va tvungen att åka iväg till Borås rör och sanitet för att snacka lite pelletsbrännare och skorsten och grejer.. dom kom och gjorde ett hembesök direkt :) Mycket trevlig personal. Vecka 29 lovade han att ha ett klart kostnadsförslag....  Och han tippade på en installation i Agusti- September i så fall, hade vart canoon bra!!! Kommer spara massa pengar på det.... Är inte gratis att sätta in men på nåt år har allt betalt sig så!!! :)

Pratade med Frida i morrse, fast kommer inte riktigt ihåg vad vi pratade om?

Sen skällde jag ut Carlos, han ringer fan hem till mig kl 14 på dagen då han vet att jag jobbar natt, hmm.... kanske inte så smart eller? Ska tillägga att jag inte somna föränn strax efter 12:00.. *urk*

Kommentarer
Postat av: Anette

Låter som en riktigt tuff natt. ingen höjdare. Hoppas det blivit bättre de senaste nätterna.

Datum 2008-07-08 Tid 08:46:14
URL: http://anettebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0