Fredag, sjukstugan här hemma :)

Hej hej, vanligt vis hade jag sagt ÄNTLIGEN fredag, fast nu i och med att jag är sjukskriven tänker jag inte så mycket på det ! Hur som helst, lillekillen här hemma väckte oss ett tag innan 7tiden, Frida var som "vanligt" på extremt dåligt morrgon humör, och Philip bara gapskrattade :) Det är bra min son =) Glad ska man vara!!!
Precis fixat lite med räkningarna... usch tråkigaste man kan hålla på med, speciellt när man fått fel räkningar och måste ringa till företatgen och sitta i timmlånga köer för att sen rätta till det på kanske 25sek.... men men det måste ju göras det med....
Phille leker med sina nya leksaker ifrån Gekås, och brummar omkring i sin gåstol! Frida sitter vid bloggen som vanligt och jag tänkte bege mig till köket för lite mat... Goda mackor, med färska pålägg, oboy och medelkokt ägg blir det  till mig iafall :)
Solen skiner här i Sandhult =)

Molly jag saknar dig verkligen!!!

Lilla Molly och Isac

Kommentarer
Postat av: Frida - Philips mamma.

.. bara för att du sitter på youtube och tittar på små tjejer i kortkort..

Datum 2008-03-28 Tid 09:41:54
URL: http://friidalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0