Fredagen den 14´e

Hej hej! Äntligen säger jag bara, äntligen helg : ) Ni anar inte hur skönt jag tycker att det är, få sova lite längre o gotta sig bland kuddar och täcken.... Jag behöver med ta det lugnt jag med, tro det eller ej! Även jag behöver mysa och göra absolut ingenting alls ibland då och då, fast jag måste medge att det sticker i fingrarna när jag slöar, för då tänker jag på saker man kan göra, ordna och dona hela tiden och då blir jag mer stressad än om jag gör något :p Jag är en fixarkille, så är det bara och vad ska inte en fixarkille göra om inte fixa saker?

Idag har jag kört "lådbil" åter igen, Gbg, Västra Frölunda, Mölndal, Askim, Varberg... Detta var några ställen jag vart på idag, mer behöver jag inte gå in på för då blir det kanske lite tjatigt?

Det märks att det gått en bit in på månaden för det finns inte riktigt pengar till saker man är sugen på att äta ossådär just nu.. men men det blir bättre tider snart :) Så som jag jobbar så :) En vacker dag uj uj uj... vet hur det kommer bli, och det är bara jag som vet ;)

Nu ligger min stora pojke och verkligen gapskrattar i sängen här hjämte mig (BUSUNGE).... Han är vig som jag vet inte vad, tror nog det blir ett fotbollsproffs jag ;) Fast mest av allt längtar jag till dom där kvällarna jag och Phille o kanske??? Mamma Frida, åker ut till sjön, tänder en brasa, grillar korv och sitter och metar vid den spegelblanka sjön och bara har det mysigt!!! Min son kommer bli en ALLÄTARE precis som sin far, det är något som jag näst intill är säker på till 1000%

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: F R I D A

Var inte så säker på det Mr.C, han kanske blir lika kräsen som mamma? :] Och NEJ jag tänker inte följa med er ut och fiska.

Men jag vet att du älskar mig ändå :]

Datum 2008-03-14 Tid 19:39:35
URL: http://mammafrida.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag dricker lite vin, gott =)

kålpudding ftw, erkänn ;)

Datum 2008-03-14 Tid 20:08:10
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0