**Gokväll**

Eller god morgon kanske man ska säga, vet inte riktigt min hjärna är lite omställd liksom ;p Hur som helst kom precis hem från jobbet *skönt* För er som inte redan viste så jobbar jag natt denna vecka! Kör TNT godds Landvetter ---> Örebro ---> Örebro ---> Landvetter, denna vecka på nätterna! Kör en supernice långtradare som viker ut sig ;)
Vädret i natt kan jag säga har vart helt omöjligt, helt förjävligt och körningen blev mycket försenad pga väglaget.... Har man en dragbil med V8a och push kan jag lova att det släpper lätt! Va precis på pricken som man slapp sätta på snökedjor, så illa var det... Så man har suttit på helspänn hela natten lång och kört, nu gör det ont i mina ögonlock!

Tänkte bara säga TACK älskling för att du städat så duktigt här hemma.!!! Jätte gulligt, känns skönt att komma hem till ett fint o städat hus, för det har vi verkligen världens finaste hus =)

Nu ska jag krypa till sängs i någon timma åtmindstånde, ska med Philip till BVC idag och ta en spruta, stackars lille älskade son! <3 Men det går nog bra han är duktig utav sig, jaoo helt världsbäst helt enkelt, eller hur Phillepille! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0