Hem älskade hem <3

Igår kom jag äntligen hem ifrån Norge igen!!! =) Var en lång,lärorik, kall, tröttsam och framförallt snöig resa, men det gick bra, annars hade jag inte suttit här =)
Idag har jag kört lite budisbil (lådbil) I centrala Göteborg & i Mölndal! Gått jätte bra, sista stoppet fick jag dock inte ut, pga. större delarna av centrala Göteborg som jag skulle till var avspärrat av tiotusentals farbror blå i mössa :) Dom har hittat en bomb eller misstänkt bomb som dom håller på med, hörde jag på radio!
Nu har jag hämtat min älskade familj, vart ute med Molly och nu sitter jag o tar det lilla lugna, precis fått massa räkningar i brevlådan som jag går igenom, alltid lika kul eller vad säger ni? :p
Idag blir det lugnt, fortfarande trött sen igår efter att ha vart uppe över 30timmar i sträck. Blir nog lite Efterlyst ikväll och så tror jag :) lite god mat kanske och såklart lite lösgodis (har tyvärr inte fotat). Kan varmt rekomendera godiset dom har på Willys i Borås nu, det kostar bara 49kr/kg och är superduper färskt och fruktansvärt gott o varierat :) Jag har några favvoriter, vilka är dina?

Här har ni lite bilder tagna av mig ifrån lastbilen men min mobil, så mkt snö har vi inte sett till på flera år i dom här delarna i Sverige, kan tillägga att det är över 1meter djup snö som ligger, fast det ser inte riktigt så ut på korten, tycker inte jag iafall!!! Neeeeee.... ni vill jag ha SOMMAR!!! SOLA O BADA I PINACOLADA =)

image12image11


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja dom ser riktigt goda ut =) Inte helt fel att kunna göra pizza när man vill, tur att du har en så snäll flickvänn som köpte den där åt dig =) hehe

Datum 2008-03-13 Tid 19:11:52
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Jenny

Hehe =)
Ja du jag har pillat med min blogg, men det blir bara skit så jag har lagt ner den verksamheten haha!

Datum 2008-03-13 Tid 20:13:51
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0