Kålpudding =)

Frida ligger och tjatar i telefon (oxå som vanligt). Lillekillen ligger här nere i sin andra spjällsäng och nanisar sött... ligger på sidan gör han och håller stenhårt i sin kudde, precis som jag brukar göra när jag sover som bäst desutom ;) Brås på pappa den lilla goa krabaten :) Kan inte leva utan min son!
Själv så håller jag på med KÅLPUDDING som jag tycker är himmelskt gott =)) Vet att även Jenny T och Marie Z håller med mig på den punkten, eller har jag fel? ;) Hihi bara Frida som tycker det är äckelpäckel, eller hmm hon kanske tycker att det är gott?! Det va ju 100 tals år sedan hon åt det så tror hon har svårt att avgöra innan hon har smakat ;) Jag ska iafall äta massvis =) Kålpudding, potatis och lingonsylt mmmmm...

Vad gör ni alla i helgen föresten? :)

Kommentarer
Postat av: lundqviist

Hej min saknade granne! :) TRevligt att snacka med dig en snabbis innan! måste DOCK bli allt mer ofta! :) MILJONER PUSSAR Å KRAMAR TILL ER ALLA TRE :D

Datum 2008-03-28 Tid 22:26:30
Postat av: Jenny

Kålpudding är MUMS MUMS! Med potatis, lingonsylt och smältsmör.. SÅ GOTT! =)

Datum 2008-03-29 Tid 02:13:02
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

åååh va mummsigt :) Jag åt tacos igår jag , o sen somnade jag på soffan ^^

Datum 2008-03-29 Tid 07:29:14
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Anonym

usch vad äckligt, vadå 100 årsedan? Jag åt det när jag var liten och jag HATADE det, och det gör jag fortfarande, titta bara på dig, du har ju fått magsjuka det måste bero på äckelpäckel kålpuddingen!

Datum 2008-03-29 Tid 16:43:37
Postat av: liisa

Göööööööttt med kålpudding =)

Datum 2008-03-29 Tid 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0