Lördagen 15/3

Sitter här nu denna morgon... Gott när solen tittar fram såhär tycker jag, verkligen fint ute! Idag har inte hänt så mycket ännu, har ont i mitt tandkött, det har svullnat upp :( Men men det går nog över... Annars har jag och Phillepille spelat Fifa 07, sen har Philip ätit mat och bytt bajsblöja!!!
Nu ligger han väldigt väldigt trött i sin babysitter och håller och suttsar på sin leksak, så söt så, fast det är bäst att låta honom va i fred, annars blir han nog väldigt arg om man stör han nu när han är så trött :p
Funderar på att göra mig något att äta, fast vet inte riktigt vad ännu, vi har slut på så mycket "behöva ha grejer" :( Typ smör exempelvis.... så det blir nog till att åka en sväng till affären så fort Frida har vaknat, undra bara hur länge hon tänkt sova idag... inte bra att sova bort så fina dagar tycker jag! + att mycket av kvalitetstiden man kan ha med varandra istället försvinner... hinns ju inte med på samma sätt på vardagarna när man jobbar.... men men!

Vad ska ni göra idag då?
 Är det många som är intresserade av att läsa min blogg föresten? Inte så många som komenterar så börjar undra?

Kommentarer
Postat av: Frida

Aa gör det! Vi äter ju inte det så ofta. Men om vi äter de så gör vi de i pronton. Blir inte lika flottig och så :)

Datum 2008-03-15 Tid 10:49:44
URL: http://absolutefridaa.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo´rå jag läser fast man behöver ju inte kommentera varje dag ;)
Läser du min blogg & kommenterar? hihi
Ha det gott !

Datum 2008-03-15 Tid 12:57:17
URL: http://JennySandmark.blogg.se
Postat av: Kicki

Jag läser ju ;) Men är kass på de där med att kommentera ;)

Datum 2008-03-15 Tid 23:02:21
URL: http://kristinschelin.blogg.se
Postat av: Linda

Hej, gå in på min blogg och kolla på inlägget som heter: Hjälp mig... !!
Där kan du vara med och samla poäng till fina och bra saker helt gratis :)

Datum 2008-03-16 Tid 14:42:53
URL: http://lindadahlbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0