RÄTT Låtar vidare!

Jaoo prickade in både Charlotte & Linda idag =) Det var dom 2 bästa för övrigt i kvällens fällt! Jag tror att Amy tar hem hela alltet i stora finalen sen... Vad tror ni?

Idag har min familj kommit hem igen, vilket är väldigt skönt. Gott att slippa vara ensam! Det är ovant att vakna upp med tom säng... Men det slipper jag imorgon! =) Vi har vart på Lidl i skene o shoppat massa gottit idag, sen var vi inne en sväng på ICA i Borås med, eller aaaa... Frida var inne och jag o Philip satt i bilen o väntade snällt... Sen åkte vi hem tog det lite lugnt, jag gav Phille mat och Frida packade upp varorna...
 
Nu ikväll har vi ätit kvällsmackor med varm choklad... sen blev det chokladpudding med grädde framför melodifestivalen =) Vart helt okay kväll, faktiskt riktigt mysigt att kolla på M.Festivalen nu när man gjort den till en liten tradition här hemma ;) Imorgon är det dags för nästa tradition i våran familj, det är nämligen Wallander kväll =) *love it*

Frida ligger o slappar i soffan nu :p
Ska la gå dit strax tror jag... lite sugen på något men vet inte riktigt vad?!

VAD GÖR NIIIIIIIIIIIIIII IKVÄLL DÅ???


Kommentarer
Postat av: Jenny

fy bubblan, vilka anorexia barn =P

Datum 2008-03-02 Tid 01:17:16
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Jenny

haha, du är sugen på Fridas hallongrotta ;)

Datum 2008-03-02 Tid 01:18:50
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag kom precis hem från jobbet, klent segt! I veckan invanderar jag erat hus =)

Datum 2008-03-02 Tid 22:46:39
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0