Skulle aldrig vilja ha någon annan mamma till mitt barn!

Nej just det så ligger det till, Frida tar sitt ansvar fullt ut och lite till och lika så ja! Du gjorde bort dig, tur att jag vart hemma varje dag den här veckan och kunnat busa hur mycket som helst med min son!!! Bara för att du kanske skulle få för dig och tvinga ditt barn va vaket på nätterna så betyder det inte att alla ska gör det, finns folk som är lite mer erfarna och pålästa vettu! Fast antagligen kommer du aldrig att veta! Skillnaden mellan oss är enrom, vi har ett liv och pengar och allt man kan önska sig, framförallt har vi ett välmående barn som vi älskar över allt annat, och det kan ingen någonsin ta ifrån oss!
Jag blir så trött på alla barnsligheter, finns det ingen vettig du kan hacka på istället någon som förkänar det? Fast aa det är sant det kanske är lite svårt att se sig själv i spegeln och börja leva? Kanske är så att du inte har råd med en spegel? Jaja... det är upp till dig om du väljer att köpa en eller inte! Mitt råd till dig är att uppsöka en psykolog så att du äntligen kan får en vän att prata med som kanske bryr sig en aning ( för betalning =) )

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :}

Datum 2008-03-08 Tid 09:11:56
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj, vem handlade den texten om?

Datum 2008-03-08 Tid 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0